În perioada 11 – 20 august, Impact Marketing School lansează provocarea verii. Proiect al organizației studențești Voluntari pentru Idei și Proiecte, Impact Marketing School este școală gratuită de marketing aflată la cea de-a XI-a ediție, care reunește 25 de studenți din întreaga țară, cu interes și pasiune pentru domeniu, timp de zece zile, sub același acoperiș, cu scopul de a le prezenta ghidul de supraviețuire al omului de marketing.
Impact se adresează ținerilor pentru care marketingul nu mai reprezintă de mult un domeniu misterios, ci unul pe care doresc să-l aprofundeze, celor care știu că omul de marketing se poate simți deseori ca un naufragiat pe o insulă pustie. Astfe, cele zece zile de proiect aduc în fața participanților toate cele necesare supraviețuirii în marketing.
Ce propunem mai exact? O experiență de învățare la 360 de grade care constă în trainiguri zilnice cu specialiști în marketing, pe teme precum: neuromarketing, creare de brief, marketing strategic, creație, guerrilla marketing, eye-tracking, marketing experiențial sau comunicare in-store.
În afara acestor trainiguri, participanții vor fi supuși unei provocări de impact: rezolvarea brief-ului oferit de Pepsi, compania parteneră din acest an. De asemenea, vor avea ocazia să primească feedback pentru muncă depusă de la profesioniști din cadrul departamentului de marketing al companiei.
Așadar, în perioada 11- 20 august te așteptăm la școală de marketing a verii. Aplică pe www.marketingschool.ro până pe data de 2 iulie și lasă-ne pe noi să ne ocupăm de restul!
Voluntari pentru Idei și Proiecte România este o organizație non-guvernamentala, non-profit, bazată pe voluntariat și alcătuită exclusiv din studenți. De 13 ani organizează anual peste 10 programe și proiecte de dezvoltare personală pentru studenții și masteranzii din România, programe susținute de companii, mass-media și statul român.
Persoană de contact: Ancuța Corcodel
Telefon: 0742 086 310
E- mail: ancuta.corcodel@vipromania.ro