“Business Club” din cadrul Asociației studențești “Voluntari pentru Idei și Proiecte” organizează în perioada 8-13 aprilie 2008 proiectul GoodToGo International. Evenimentul, aflat la a patra ediție, abordează subiectul afacerilor internaționale și va fi susținut de profesori străini, companii de consultanță și training internaționale și personalități din lumea de afaceri românească. Proiectul va avea loc la un prestigios hotel din București , Hotel Tecadra ,și vizează studenții din 7 centre universitare din țară .
Combinația inedită a unei conferințe și a unui proiect studențesc, GoodToGo.
International 2008 reunește 25 de studenți aflați în ani terminali de facultate, sau care urmează un program de masterat sau MBA, cu potențial și motivație puternică de a-și îmbunătăți cunostiintele, orientați spre domeniul afacerilor. În cele 5 zile ale evenimentului aceștia vor lua parte la traininguri, 2 workshopuri și vor afla itinerariul unei afaceri de success direct de la reprezentanți ai mediului de afaceri local și străin. Participanții vor beneficia de o simulare managerială oferită de Contrast Management Consulting, la sfârșitul căreia vor primi o diplomă atestată de Institutul Vienez de Controlling. Membrii echipei câștigătoare vor fi premiați prin traininguri susținute de companiile de consultanță și training partenere.
Ediția din acest an duce mai departe spiritul proiectului plasând conceptul de antreprenoriat la nivel internațional. Proiectul se axează pe trei teme principale și aduce studenților informații de ultimă oră legate de fondurile pentru finanțare unei afaceri, strategiile de marketing și management internațional și multiculturalitatea în managementul afacerilor. În acest context se particularizează riscurile care pot fi tolerate de o companie, capitalul necesar investiției și profitul targetat.
Printre invitați de renume ai evenimentului se regăsesc: Radu Georgescu – Gecad Group, Florin Talpes – Președinte Softwin, Alain Ozan – Vice-Președinte Europe Oracle , Paul Garrison – Decan al CEU Business School, Paul Markovits – Senior Director Brand & Marketing Communications Vodafone, Norbert Hoeckl -Link Management Consulting, Marius Ghenea – co-fondator Flamingo. Companiile de consultanță care vor susține de asemenea o parte din traininguri sunt: Contrast Management Consulting, Compass Cosulting, Mediators, Link Management Consulting, Tryact HRD.
Participanții se pot înscrie începând cu data de 4 martie, selecția realizându-se pe bază de formular de aplicare și interviu. Termenul limită al perioadei de înscriere este 25 martie 2008.
Pentru mai multe detalii accesați site-ul oficial al proiectului.